como manter configuração do outlook 2003?

Todo o outro tipo de software: edição video, edição gráfica, etc

Moderadores: Administradores, Moderadores

como manter configuração do outlook 2003?

Mensagempor engrocha » Domingo Set 18, 2005 10:42

quero formatar o pc e tenho o outlook configurado pra 5 emails e nao me apetecia estar outra vez a configurar tudo.. não ha nenhum ficheiro que eu possa guardar com essas informações e que depois seja so meter la? nao ha nenhum metodo simples? a ajuda do outlook nao vale nadinha..
obrigado
engrocha
Aprendiz
Aprendiz

Registado: Terça Mar 01, 2005 14:10

Mensagempor etienne » Domingo Set 18, 2005 13:19

Boas........

BackRex Outlook Backup
Backups and restores Outlook 97/98/2000/XP/2003 mail folders and accounts, contacts and address book, tasks, notes, calendar, journal, signatures, message rules, stationery, personal settings.

ABF Outlook Backup
ABF Outlook Backup is a backup and synchronization tool for MS Outlook. It allows you to backup and restore your messages, address book, settings, accounts, message rules, junk email lists, signatures, and even your Internet favorites.

ABC Outlook Backup
ABC Outlook Backup is a backup and restore tool for the Microsoft Outlook. It allows you to save Personal Folders, Contacts, Personal Address Book, Mail folders, Mail accounts, Message rules, signatures, stationery, tasks, notes, calendar, Templates, and all personal settings.
ABC Outlook Backup allows you to backup data on one computer and restore it to another one. This program is easy to use and has a simplified user interface, very useful for beginners.

Sem++++++++++++++++++fui
Imagem
etienne
Membro de Ouro
Membro de Ouro

Registado: Quarta Set 29, 2004 1:39
Localização: Algueirão Velho/Serra das Minas/Rio do Mouro/Mem Martins/Mercês( Linha Sintra)

Voltar para Outro Software

Quem está ligado:

Utilizadores a ver este Fórum: Nenhum utilizador registado e 3 visitantes