Novo hotmail

Todo o outro tipo de software: edição video, edição gráfica, etc

Moderadores: Administradores, Moderadores

Novo hotmail

Mensagempor mordjinn » Sexta Jul 22, 2005 19:27

Parece k já estão a testar a nova versão do hotmail:

http://www.newsfactor.com/story.xhtml?story_id=37437

Microsoft Releases Beta for New Hotmail

The new Hotmail service offers 2 GB of storage space, a rich text editor and integrates protection against phishing scams. In phishing attacks hackers forge the sender's e-mail address in an effort to steal sensitive information such as login names and passwords for online banks.

Microsoft has released a beta of a new version of its Hotmail online e-mail service.
The project is codenamed "Kahuna" and has been made available to select group of current MSN Hotmail users.

The service is currently in an incubation stage, said a spokesperson from Microsoft's MSN team told. The company declined to give a projected release date and wouldn't even confirm if the software will be released at all.

The new Hotmail was build from the ground up, and aims to make it "faster, safer and simpler" to use Web mail, the spokesperson said.

The service offers 2 GB of storage space, a rich text editor and integrates protection against phishing scams. In phishing attacks hackers forge the sender's e-mail address in an effort to steal sensitive information such as login names and passwords for online banks.

Unconfirmed reports say that the new Hotmail features automatic inbox refreshing, similar to a feature that Google's Gmail already offers.

It is also said to offer a preview pane like the one in the Outlook e-mail application. The preview pane allows users to read their e-mail without leaving the inbox.

Imagem Imagem
powered by: dynamic picture @ o-guardiao.com
mordjinn
Membro de Ouro
Membro de Ouro

Registado: Terça Ago 31, 2004 22:32

Mensagempor pedro-kun » Quarta Jul 27, 2005 23:57

há que copiar o gmail e tentar superar.... mas se continuam com aquelas pulicidades todas e com o próprio site pesado como está não vão mt longe...
pedro-kun
Aprendiz
Aprendiz

Registado: Domingo Mai 01, 2005 17:21

Mensagempor p0p4z » Quinta Jul 28, 2005 3:31

Não vão muito longe?? as pitas todas teem hotmail!!
965P-DS4 - Q6600@2.98Ghz - 2x512+2x1gb 667Mhz
WD 500Gb Sata (VistaOS) - WD 320Gb - WD 160Gb Sata (MacOSX)
ViewSonic VX2435wm - ATI 3870 - DvdRW LiteonDH20A1S
M-Audio Delta 10/10LT Sound Board - Midi Keyboard Edirol PCR30
Alesis M1 MK2 Active Speakers
p0p4z
Membro de Ouro
Membro de Ouro

Registado: Sábado Jan 08, 2005 18:01

Mensagempor rosas » Quinta Jul 28, 2005 10:46

a alpha ja de à 2 meses para ca q tem vindo a ser testada por mim.
o site eh um pouco pesado sim, mas o serviço ta bom.

e nao eh uma questao de copiar.
eh uma questao de fazer o q se ve q esta bem.
o gmail eh um sucesso, pq nao copiar os sucessos?
rosas
Membro Diamante
Membro Diamante

Registado: Terça Fev 10, 2004 12:10

Mensagempor mordjinn » Quinta Jul 28, 2005 16:49

epa desculpa lá pedro-kun mas n m considero uma pita. ek nem o género s adapta.inclusive gosto bastante d ter contas hotmail. para k 2Gb s nem as 250mb do hotmail uso?e tb tnh contas gmail,mas as hotmail são as principais para receber newsletters e afins

rosas como fizest para ser beta tester do novo hotmail?enviaram-t convite ou exist alguma forma d conseguir actualizar a nossa conta,como s fazia para ficar com 250mb, ao invés das 2mb?
Imagem Imagem